TERMENI SI CONDITII

 

Termeni si conditii

 

Termeni şi condiţii generale

 

Informatiile furnizate catre www.unghiifalseengros.ro sunt folosite numai in scopul in care au fost introduse. Nu se va furniza adresa dvs. unor terti, si nu se vor face publice datele furnizate de clienti.

 

Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil, iar onorarea comenzii se va faca intre 1-4 zile lucratoare in functie de stocuri si de volumul comenzilor.

Imaginile sunt cu titlu informativ, culorile/ modelele pot fi usor diferite, in functie de stocul disponibil.

 

Prin utilizarea site-ului, efectuarea comenzilor sau aceptarea serviciilor va oferiţi consimţământul ca toate disputele ce rezultă sau sunt în legătură cu siteul www.unghiifalseengros.ro  vor fi soluţionate în mod exclusiv de autorităţile competente din România;

Toate contractele, comenzile sau serviciile apărute între www.unghiifalseengros.ro şi oricare dintre clienţii săi, produse prin contactarea directă sau prin intermediul paginii de internet, sunt guvernate de aceşti termeni şi condiţii generale de colaborare, iar prin efectuarea comenzilor, solicitarea serviciilor sau încheierea contractelor implicit va oferiţi consimţământul pentru respectatea acestora.

DREPTURI DE AUTOR: Conţinutul site-ului www.unghiifalseengros.ro (text, grafică, logo, iconuri, imagini, etc.) sunt proprietatea www.unghiifalseengros.ro şi cad sub incidenţa dreptului de autor prevăzut de legislaţia românească. Dreptul de autor pentru siglele şi sloganele, imaginile partenerilor şi colaboratorilor nostri le apartin acestora, şi sunt reproduse cu acceptul lor.

Pentru a comunica/sesiza orice problemă legată de publicarea pe site direct sau indirect de materiale care încalcă drepturi de autor, comercializarea de produse contrafăcute sau comercializate cu încălcarea dreptului la marcă, informaţii cu privire la realizarea de infracţiuni pe site de către unul din utilizatori, etc., vă rugăm să ne contactaţi la următoarea adresa de email: nailartshop@rocketmail.com

Sesizările de acest fel vor primi un răspuns în cel mai scurt timp posibil, maximum 4 zile lucrătoare iar în cazul în care aceasta se impune, ea va trebui trimisă mai departe spre soluţionare şi autorităţilor competente.

ACCESUL IN WEBSITE:www.unghiifalseengros.ro va oferă dreptul limitat de a accesa şi folosi în scop personal sau profesional acest website pentru efectuarea de comenzi, documentarea cu privire la instructiunile de utilizare sau alte informatii similare. Limitarea se impune in cazul descărcării şi stocarii (altfel decât în cache) sau modificării, în întregime sau parţial, a conţinutului acestui website.Acest website, în totalitatea lui sau parţial, nu poate fi reprodus, copiat, vândut, revândut, vizitat sau exploatat în vreun alt fel pentru un scop comercial fără consimţământul nostru scris;

UTILIZATORUL DUMNEAVOASTRĂ: Dacă utilizaţi acest website, pentru efectuarea de comenzi, sunteţi direct răspunzător pentru păstrarea confidenţialităţii numelui de utilizator şi parolei contului dumneavoastră şi de restricţionarea accesului la calculatorul dumneavoastră şi sunteţi de acord să acceptaţi responsabilitatea pentru orice activitate care se desfasoară sau se va desfăsura în cont sub numele de utilizator şi parola Dumneavoastră. www.unghiifalseengros.ro îsi rezervă dreptul de a refuza servicii, de a anula conturi, de a şterge sau modifica conţinutul website-ului sau a contului dumneavoastră personal sau de a anula comenzi fără nici o restricţie sau anunţare prealabilă.

DESCRIEREA PRODUSELOR: Incercam să vă prezentam cât mai detaliat şi corect produsele existente pe website. Totuşi, nu garantam că descrierea produselor, a serviciilor, restul conţinutului acestui website sau preturile afisate sunt lipsite de erori, complete si actuale. Dacă în timp ce vizitaţi site-ul constataţi că sunt erori de orice fel în descrierea produselor, tehnicilor de lucru, etc. nu ezitaţi să ne contactaţi cu sugestiile dumneavoastră la tel.:  0762703638 sau adresa de email:nailartshop@rocketmail.com . Dacă un produs oferit de magazinul nostru nu corespunde descrierii sau este trimis eronat, singura posibilitate de remediere a situaţiei este de returnarea produsului nefolosit.

Plata

Toate preţurile prezentate pe site şi/sau în lista de preţuri sunt exprimate în lei şi reprezintǎ suma finalǎ ce trebuie plǎtitǎ ramburs.

Modalitǎti de realizare a plǎţii :

Ramburs, procedurǎ standard, în momentul recepţionǎrii coletului, la agentul companiei de curierat. Pentru sumele plătite agentului companiei de curierat acesta, obligatoriu, va emite o chitanţă. Păstraţi această chitanţă deoarece ea este dovada dumneavoastră de plată pentru factura emisa ataşată comenzii recepţionate.

Expediere

Costurile de expediere a coletelor şi ramburs a plăţii pentru comenzile cu adresa de destinaţie situată în România:

1. Comandă cu valoare de până la 500 lei, inclusiv TVA (fără taxa de transport):
2.
Livrare prin Boockurier 15 ron sau Posta 12 ron oriunde in tara

 

1. Despre prezenta politică de retur, definitii si domeniu de aplicare

Prevederile din prezenta „politică de retur" se aplică tuturor produselor achiziţionate de la www.unghiifalseengros.ro prin intermediul magazinului ONLINE, sau prin comanda telefonica, de către clientii nostri consumatori sau profesionisti, asa cum sunt ei definiti de OUG 34/2014, articolul 2, alineatul 1 si 2:
consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
profesionist - orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe de urgenţă, precum şi orice persoană care acţionează în acelaşi scop, în numele sau pe seama acesteia;

Prezenta politică de retur, împreună cu Termenii și Condițiile de vânzare din care face parte, reprezintă clauzele contractului încheiat între dumneavoastră și unghiifalseengros.ro, clauze pe care le acceptaţi în momentul în care achiziţionați produse prin intermediul magazinului online unghiifalseengros.ro, sau telefonic. Unde este cazul, termenii din prezenta politică de retur au sensul definit în cuprinsul Termenilor și Condițiilor. În cazul unui conflict între Termeni și Condiții şi prezenta politică de retur, prevederile din Termeni și Condiții se vor aplica cu prioritate.

2. Dreptul de a vă retrage din contract

2.1. În cazul în care efectuați o comandă prin magazinul online, sau telefonic, puteți anula comanda în orice moment înainte de încheierea contractului conform Termenilor şi Conditiilor.

2.2. În cazul în care doriți să anulați o comandă sau să vă retrageți din contract înainte ca produsele să vă fie efectiv livrate, vă rugăm să ne contactați la unul din numerele de telefon  0762703638  sau la adresa de email: nailartshop@rocketmail.com

2.3. După primirea / livrarea produselor, aveți dreptul de a vă retrage din contractul încheiat ca urmare a înregistrării si livrarii comenzii dvs. în termen de 14 calendaristice de la data la care produsele au fost livrate. Pentru a exercita dreptul de retragere / retur trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, în interiorul termenului legal de 14 de zile, utilizând una dintre următoarele variante:
- telefonic la numarul 0762703638
- o declarație neechivocă, cum ar fi, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail

Aceasta înseamnă că dacă vă răzgândiți cu privire la produsele achiziționate sau decideți că nu doriți să le păstrați, ne puteţi informa cu privire la decizia de a vă retrage din contract urmând să ne returnați produsele în schimbul rambursării banilor plătiți. În cazul în care contractul s-a încheiat cu privire la mai multe produse puteți returna doar un produs, doar o parte dintre aceste produse sau toate produsele.

2.4. Nici o prevedere din prezenta politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumator. Astfel, veți putea, in termenul legal de 14 zile calendaristice, să ne returnați produsele pentru o rambursare completă a contravalorii lor sau să solicitați înlocuirea acestora, în cazul în care, de exemplu, am livrat alte produse decât cele comandate şi nu putem remedia greşeala spre satisfacţia dumneavoastră rezonabilă. Toate detaliile legate de rambursarea banilor sunt cuprinse la Punctul 7.

3. Returnarea produselor

3.1. Dacă doriți să vă retrageți din contract după ce produsele v-au fost livrate, trebuie să ne returnați produsele conform celor de mai jos.

Cand se accepta returul produselor ?

3.1.1. Este necesar să returnați produsele cu toate părţile componente şi toate articolele sau accesoriile aferente, în stare vandabilă;
3.1.2. Produsele trebuie sa fie in ambalajul original;
3.1.3. Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare;
3.1.4. Produsele nu au facut obiectul unei comezi speciale;
3.1.5. Produsele nu prezinta defectiuni, urme de lovire sau deteriorare;
3.1.6. Produsele nu depasesc termenul de 14 de zile de la data achizitiei;
3.1.7. Produsele sunt la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc).

Cand nu se accepta returul produselor ?

3.1.8. In cazul in care produsele prezinta semne vizibile de utilizare;
3.1.9. Etichetele si / sau ambalajul este deteriorat sau lipseste;
3.1.10. Produsele au beneficiat de reduceri sau discount-uri;
3.1.11. Produsele au facut obiectul unei comezi speciale.

3.2. Pentru a stabili detaliile legate de returnarea produselor nedorite, vă rugăm să contactați  la următoarea adresă: nailartshop@rocketmail.com .

3.3. Este necesar să returnați produsele cu toate părţile componente şi toate articolele sau accesoriile aferente, în stare vandabilă şi cu ambalajul lor original. Pentru produsele returnate conform prezentei politici de retur trebuie să suportați, conform legii, costurile directe legate de returnarea acestora (costurile de transport).

4. Grija rezonabilă faţă de produse

4.1. Sunteți de acord să acţionați cu o grijă rezonabilă faţă de produse, din momentul în care vă sunt livrate și până în momentul în care le returnați.

4.2. Vă rugăm să aveți în vedere că, în calitate de consumator, sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Această prevedere se aplică în mod corespunzător și cumpărătorilor care nu au calitatea de consumatori.

 

5. Costul de transport

5.1. În cazul în care alegeţi să returnaţi produsele prin compania de curierat rapid indicată de www.unghiifalseengros.ro , costul de transport pentru returnarea produselor va fi calculat în funcție de greutatea produselor, urmând a se aplica aceeași metodă de calcul și tarife ca cele avute în vedere la livrarea acestora. Costurile de transport aferente returului se vor scădea din valoare sumei de returnat.

5.2. În cazul în care alegeţi să returnaţi produsele prin altă companie de curierat rapid decât cea indicată de www.unghiifalseengros.ro , vă rugăm să aveţi în vedere că veţi plăti preţul indicat de compania respectivă pentru transport. În acest caz, costurile de transport aferente returului vor fi plătite direct de către dumneavoastră, iar firma noastra vă va returna întreaga sumă plătită pentru respectivul produs.

5.3. În cazul în care returnați produsele deoarece au defecte sau există orice alte erori de vânzare / livrare, costurile de transport prin Posta Romana sau prin firma de curierat indicata de  www.unghiifalseengros.ro  vor fi suportate integral de către firma noastra .

6. Rambursarea banilor

6.1Vom rambursa contravaloarea produselor returnate plus costurile adiţionale aferente achiziţiei în termen maxim de 14 zile calendaristice de la data la care a fost informată cu privire la decizia de a vă retrage din Contract. Rambursarea se va face în lei, de preferinta, prin transfer bancar într-un cont în lei indicat de dumneavoastră.

6.1. În cazul in care doriti rambursarea prin mandat postal va trebui sa achitati taxa de mandat perceputa de catre Posta Romana (incepand cu 5 RON, in functie de suma rambursata)

7. Drepturile de care beneficiați în calitate de consumator

7.1 Prezenta Politică de retur nu aduce atingere niciunui alt drept legal garantat imperativ.

7.2 Prezenta Politica de retur este în conformitate cu dreptul dvs. de a va retrage dintr-un contract la distanţă conform OUG 34/2014.

Produse neconforme

Produsele neconforme sunt acele produse care pentru unul sau mai multe motive nu corespund scopului pentru care au fost destinate.
De exemplu:
-termenul de valabilitate expirat;
-aparate electrice care nu funcţionează la recepţionarea comenzii sau în timpul perioadei de garanţie;
-produse a căror descriere/poză nu corespund cu produsul efectiv recepţionat în comandă;
-etc.

Nu sunt considerate produse neconforme acele produse care sunt comandate greşit , sau sunt utilizate pentru alt scop decât cel pentru care au fost produse, ori produsele care au fost comandate fără a cunoaşte modul specific de utilizare.

În neplǎcuta situaţie în care unul sau mai multe produse sunt defecte sau prezintǎ termenul de garanţie expirat sau orice alt defect care face ca un produs să nu mai poată îndeplini scopul pentru care a fost cumpărat, adică sa fie considerat neconform, se schimbǎ imediat, fǎrǎ costuri suplimentare iar produsele în cauzǎ se returneazǎ pentru a ne permite nouǎ sǎ evaluăm cauzele şi sa luăm măsurile necesare pentru înlăturarea/evitarea neconformităţii;
În cazul în care produsul nu poate fi înlocuit cu unul identic/similar clientul va fi despăgubit cu 100% din valoarea produsului; Orice alte despăgubiri/pretenții sunt excluse. Produsele cu valoare mai mica de 10 ron nu se pot inlocui , insa contarvaloarea acestora se ramburseaza in contul bancar precizat de catre client.
Dacǎ în momentul recepţionǎrii coletului/plicului observaţi cǎ acesta este deteriorat datoritǎ conditiilor de transport, vǎ sfǎtuim sǎ nu semnaţi pentru primirea coletului/plicului, sau să refuzați primirea lui astfel beneficiind de asigurarea poştalǎ, sǎ ne anunţaţi imediat pentru revendicarea despǎgubirilor pentru produsele deteriorate şi pentru a retrimite coletul/plicul dumnevoastrǎ;
Reclamaţiile pentru produsele neconforme trebuie efectuate în maxim 48 ore de la receptionarea comenzii, orice altă reclamaţie ulterioară fiind considerată nulă;

OWNkO